Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Blind Coffee
Stationsparken 25, st.
2600 Glostrup
CVR nr.: 44582058
Telefon: +45 70605664
E-mail: kontakt@blindcoffee.dk

Betaling

Visa Dankort, Visa, Visa electron og Mastercard, MobilePay.
Kortgebyr udgør 0 %
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Fragt
Vi anvender GLS til levering. Fragtpriserne er afhængige af pakkens pålydende vægt. Leveringstiden til private er fra dag til dag (hverdage) efter bestilling. Leveringstid til erhverv med GLS er 2-4 hverdage efter bestilling.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@blindcoffee.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse. Så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Vi sender dig returlabel, så du nemt kan sende varerne tilbage til os. Hvis du ikke benytter denne returlabel skal du selv betale for at pakken returneres. Det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, bortset fra leveringsomkostninger, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Blind Coffee

Tulipanvej 15

4000 Roskilde

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Blind Coffee

Tulipanvej 15

4000 Roskilde

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Privatlivspolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi foretager registreringen og videregivelsen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Blind Coffee og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

De dataansvarlige på Blindcoffee.dk er Blind Coffee. Dine oplysninger sælges ikke til tredjemand.
Som registreret hos Blindcoffee.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.

Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: kontakt@blindcoffee.dk

Handelsbetingelser

Blind Coffee

Tulipanvej 15

4000 Roskilde

CVR nr.: 41314761

Telefon: 31644333

E-mail: kontakt@blindcoffee.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt@blindcoffee.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Abonnementsbetingelser

Bindingsperiode
Abonnementerne har ingen bindingsperiode

Varighed
Så længe medlemskabet eksisterer uopsagt, vil der forgå en trækning af den givne abonnementspris d. 20. dag i hver måned fra det tilmeldte kort. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement ved at kontakte os pr. telefon eller e-mail, eller ved selv af afmelde dit abonnement inde på Min Konto.

Kvittering
Efter tilmelding og ved hver trækning vil der blive leveret en kvittering pr. e-mail.

Betalingskort udløb
Såfremt dit betalingskort udløber, vil der blive fremsendt e-mail med link til fornyelse af kortoplysninger.

Kortoplysninger
Ved tilmelding til automatisk trækning giver du tilladelse til at gemme samtlige nødvendige betalingskortsoplysninger til brug for automatisk debitering af dit betalingskort. Disse oplysninger slettes, når aftalen ophører.

Træk på dit kort
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.

Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

Prisen
Alle priser er inklusiv dansk moms.

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi har lavet aftalen.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til kontakt@blindcoffee.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i betingelserne.

Tilbagebetaling
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.

Har du givet dit samtykke til, at leveringen kan gå i gang, og ønsker du alligevel at fortryde, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for den del af abonnementet, der allerede er leveret. Blind Coffee kræver en kompensation for returlabel på 36,50 kr.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Levering

Abonnementerne leveres i Danmark med GLS til privat og erhverv.

Abonnementet leveres kun til Danmark.

Leveringstid er 1-4 hverdage.

Reklamation
Enhver form for reklamation over abonnementet skal rettes direkte til Blind Coffee.

Ved spørgsmål til dit køb har du muligheden for at kontakte os pr. tlf 31 64 43 33 eller pr. mail kontakt@blindcoffee.dk

Købelovens mangels-regler gælder ikke for abonnementer.

Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen:

Levering af varer
Ved levering af varer har du reklamationsret i 24 måneder. Se ovenstående afsnit om reklamationsret.

Særlige vilkår
Ved fejlforsøgt trækning af penge 2 gange, lukker vi abonnementet. Efter lukning af abonnementet bortfalder skyldigt beløb dog ikke, og der fremsendes en faktura med skyldigt beløb samt et rykkegebyr på 100 kr. Såfremt skyldigt beløb ikke er betalt overdrages sagen til inkasso.